8/12/12

Ο Έλληνας δήμαρχος που ταξιδεύει με το ΚΤΕΛ...

"Από τις 4 φορές που έρχομαι στην Αθήνα, τις δύο φορές έρχομαι με το ΚΤΕΛ,"δήλωσε ο δήμαρχος Άρτας και πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου Γιάννης Παπαλέξης στο συνέδριο της ΚΕΔΕ. "Θα μου πεις: γιατί έρχεσαι με το ΚΤΕΛ; Ένας λόγος είναι και ο οικονομικός, γιατί πρέπει να πάρω και τον οδηγό, να κάτσω και τρεις μέρες εδώ και έχει κάποιο κοστολόγιο, το οποίο είναι αρκετά σοβαρό. Εκεί λοιπόν, αφού έρχομαι με το ΚΤΕΛ, το ΚΤΕΛ δεν μου παίρνει και εισιτήριο, γιατί θεωρεί τιμή του που ο Δήμαρχος ταξιδεύει με το ΚΤΕΛ, με βάζουν στην πέντε θέση και πιάνοντας κουβέντα με τον οδηγό – γλαφυρά σας τα λέω τώρα να καταλάβετε – και συζητάμε τα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, έρχεται η ώρα: πόσα λεφτά παίρνεις, Δήμαρχε;", τόνισε ο κ. Παπαλέξης και συνέχισε: "Εκεί λοιπόν, επειδή δεν αναφέρεται, γιατί είμαι αξιοπρεπής, κανένας από εμάς δεν είναι άνεργος, εγώ είμαι πολιτικός μηχανικός και θα με έχετε του χρόνου με 800 € να κάνω τον Δήμαρχο. Όταν καταλαβαίνει ο οδηγός ότι θα παίρνω 800 €, μου λέει: Δήμαρχε, εγώ παίρνω 2.000 € εδώ στο ΚΤΕΛ. Μήπως θες να έρθεις οδηγός στο ΚΤΕΛ; Θέλω να μου απαντήσετε τι πρέπει να του πω". "Αυτή την Τοπική Αυτοδιοίκηση θέλετε και τα επόμενα χρόνια ακούστηκε ότι πραγματικά θα έχουμε πρόβλημα να κάνουμε ψηφοδέλτια, όταν το Περιφερειακό Συμβούλιο – αφήστε το Δημοτικό, που μπορεί να έχει απαρτία – που θα έχει 100 χιλιόμετρα να κάνει ο άλλος να πάει στο Συμβούλιο, να δούμε ποιος Περιφερειακός Σύμβουλος θα συμμετάσχει για να κάνει απαρτίες και να δούμε τι αποφάσεις θα παίρνουμε", πρόσθεσε.
πηγή:enikos.gr

 www.fwnazw.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου