12/5/13

Γιορτή της Μητέρας

Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου.

Σήμερα είναι η γιορτή της μητέρας η οποία είναι κινητή γιορτή και την γιορτάζουμε την δεύτερη Κυριακή του Μάη.

Η ημέρα είναι αφιερωμένη στην πιο σημαντική γυναίκα της ζωής του κάθε ανθρώπου την οποία αξίζει να την ευχαριστούμε κάθε μέρα που υπάρχει. 

Ποιήματα και τραγούδια αφιερωμένα στη μάνα

Abba-Mamma Mia
Celine Dion -A Mother's Prayer
John Lennon-Mother
Τάνια Τσανακλίδου-Μαμά Γερνάω
Βασίλης Παπακωνσταντίνου-Μαμά
Χάρις Αλεξίου- Μητέρα, φίλη μου παλιά

 

 

 

 

 



Μητέρα

Μητέρα λέξη μαγική
πολύτιμο πετράδι
ένα στολίδι της ψυχής
 
και της ζωής το χάδι.

Του κόσμου ο ήλιος και το φως
που τις καρδιές φωτίζει
κι’ ένα φιλί της η ψυχή
μ’ αγάπη πλημμυρίζει.



Μητέρα λέξη όμορφη
γλυκιά ονειρεμένη
στις δυσκολίες της ζωής
μεγάλη αγαπημένη.


Τι πιο γλυκό και όμορφο
όταν φιλί σου δίνει
και δυνατό παυσίπονο
η ευχή της που σ’ αφήνει.


Το δάκρυ της πόσες φορές
δεν κύλησε με πόνο
και πόσους αναστεναγμούς
δεν άφησε στο χρόνο.


Πόσες φορές δεν έκλαψε
δεν πόνεσε η καρδιά της
δεν βρήκες καταφύγιο
μέσα στην αγκαλιά της.


Και ο χριστός μας στο σταυρό
είπε προτού πεθάνει
την Παναγιά μητέρα μου
πρόσεχε Ιωάννη.


Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ
Άγγελος Βλάχος

Ένα παιδί, μοναχοπαίδι, αγόρι,
αγάπησε μιας μάγισσας την κόρη.


- Δεν αγαπώ εγώ, του λέει, παιδιά,
μ’ αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου,
της μάνας σου να φέρεις την καρδιά
να ρίξω να τη φάει το σκυλί μου.

Τρέχει ο νιος, τη μάνα του σκοτώνει
και την καρδιά τραβάει και ξεριζώνει.
Και τρέχει να την πάει, μα σκοντάφτει
και πέφτει ο νιος κατάχαμα με δαύτη.

Κυλάει ο νιος και η καρδιά κυλάει
και την ακούει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει η μάνα στο παιδί και λέει:
- Εχτύπησες, αγόρι μου; και κλαίει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου