28/10/12

Επαγγελματικοί οι λόγοι παραίτησης του αντιδήμαρχου κ. Σκαμνέλου

Η επιλογή του για τη στελέχωση του εκπαιδευτικού προσωπικού του ΚΠΕ Φιλιππιάδας και η μη δυνατότητα παράλληλης άσκησης των καθηκόντων του ανάγκασε, δύο μήνες πρίν τη λήξη της θητείας του, τον Αντιδήμαρχο Χρήστο Σκαμνέλο, να παραιτηθεί για επαγγελματικούς λόγους, όπως αναφέρει στην επιστολή του προς το Δήμαρχο Γιάννη Σεντελέ. 
Στην ίδια επιστολή ευχαριστεί το Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό του καθώς και το προσωπικό του Δήμου και τους συναδέλφους του για την άριστη συνεργασία.
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος κατανοώντας τους λόγους έκανε δεκτή την παραίτηση του Αντιδημάρχου, ευχαριστώντας τον για τις υπηρεσίες που προσέφερε και στη θέση του όρισε ως αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της Δ.Ε. Καλαρρυτών Γιώργο Κότσια.

 Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης του πρώην αντιδήμαρχου κ. Σκαμνέλου Χρήστου:
     
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
ΣΚΑΜΝΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ





Πράμαντα, 19/10/2012
Αριθμ. Πρωτ.: 13337



ΠΡΟΣ: κ. Δήμαρχο Βορείων Τζουμέρκων

Αγαπητέ κ. Δήμαρχε
Δύο μήνες πριν την ολοκλήρωση της θητείας μου ως Αντιδημάρχου βρίσκομαι στη δύσκολη θέση να υποβάλλω την παραίτησή μου για επαγγελματικούς λόγους. Συγκεκριμένα η επιλογή μου για τη στελέχωση του ΚΠΕ Φιλιππιάδας δεν μου επιτρέπει την παράλληλη άσκηση των καθηκόντων μου.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά εσάς προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου καθώς και όλους τους συναδέλφους και το προσωπικό του Δήμου για την άριστη συνεργασία μας.

























Με τιμή

Χρήστος Σκαμνέλος
 








































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου